starta mig. tänd på mig!

sitter här och försöker få i mig litta hallonkräm & jordgubbsfil. jävla bra bantningsmetod att pierca tungan kan jag säga! har gått ner 1,3 kg på två dagar. ;) så om det fortsätter såhär har jag kanske snart nått mitt mål. annars får jag bara pierca mig en gång till i tungan kanske. så tattoomässan i fredes blev mer än lyckad skulle jag vilja påstå! förutom att jag va rackarns sylten och fick eida en isglass när dom andra åt falafel & pommes å sånt varmt. när vi dessutom gick ute utan jackor för att vi var för snåla för att hämta ut jackorna för att sen va tvungna att betala igen när vi skulle hänga in dom en andra gång. så de va allt litta kyligt.
på lördan bar de av åt växjö! & satan va pågarna blev fålla. asså man undrar ju vart ungdomen e på väg nånstans ;) gustav decka i soffan vid tre så då gick jag upp med honom så han kunde sova i en säng och för att dom andra skulle få plats i gustavs lilla lägenhet. spilla gjorde vi osse så in i helvete. men rackarns jävla roled va de. sen ryktades de ju också om att niklas & filip hade varit ute och mutat kebabmannen med whiskey för att få gratis nattamaud vid femtiden, jag tror nog att den lilla kebabmannen blev litta fåller. kul.
jag ska lägga in bilder också. en annan dag. hade vartit ett jävla nöje att visa er filmerna jag spela in också, när karrarna har litta dansuppvisning med diverse skånska låtar. så jävla sött så man nästan dör! men jag snor en bild av lovisa så länge :)



vi e så jävla smickrande, & äckliga men ändå så jävla bäst!
tack för en sjukt underbar & givande & rolig & lite smärtsam & hungrig helg vicky, maggan, eva, gustav, niklas, filip, dennis, markus & lovisa. vickan gjorde dessutom en jävla grann tatuering, jag blev så stolt så där va inte ett öga torrt ;)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Det gjorde du rätt i! :) Det var verkligen riktigt skoj men fi fan vad jag och Dennis fyllebråkade haha :P Första gången. Dennis deckade också. Åh Niclas snarkade så in i helvete så jag fick hålla för mina öron och somna om haha :P Ja lägg upp bilder! Jag väntar på det! ;)

Kram kram!

2009-10-05 @ 20:59:12
URL: http://absolutelullan.blogg.se/
Postat av: Anonym

gutt! jooo, ni såg inte ut till å va sams hela tiden under kvällen. jo, varför inte, de va inga dölliga skutt dom la in :) haha, ja de va väl ungefär precis vad jag fick uppleva då, fast med den andra åkerman ;) ja, jag ska!

2009-10-06 @ 20:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0