scalare, svärdbärare & segelfensmolly

sikket jävla bry jag har haft för att kunna hämta ut dom jävla Raised Fist biljetterna. invalider e va de e som jobbar på ATGställen. TRE ställen va jag på och ingen klara av att köra ut biljetterna till mig. och imorse va jag där! och konserten e ikväll! asså jag tror jag hade andningsuppehåll i minst en halvtimme. fan va svitt jag blev.
MEN , de löste sig ju. så efter de blev de en gutti runda i fyledalen med simba och gurra. wou, jag e en naturmänniska. jag älskar det.
så nu har vi stoppat i oss vars två (!) chokladwienerbröd. de va den skogsrundan åt skogen. maha.
duschen. sen tripp to malmöee och erre, med tobbe. sen maud, fussball, ÖL och RAISED FIST på KB. tagga som fan.
det viktigaste av allt. igår kolla vi på fiskar. och imorgon ska vi hämta dom så gustav kan ta dom med sig upp till växjööööEN. OCH DE E VÅRA. :D

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0