respect yourself in hard times

måste erkänna att jag behöver gustav, trots att jag e sjukt envis om att jag klarar av allting själv. ibland inser man hur dölled man egentligen mår. speciellt imorse efter mujjans & mitt samtal där vi kom fram till en eller två grejer. hon väckte mig dessutom sju! Alltså sju på morgonen, hallå. var har jag röven då? höhm, vet ente! men ändå, vi fick till ett givande samtal som gav lite mer insikt åt min hjärna hur jag egentligen mår. man kan inte blunda alltid. man måste lösa problemen på nåt sätt. & jag och mujjan tänker göra det genom att flytta till ystad. ingen aning om när, men så fort det går att hitta en lägenhet. elin ska nog också med så fall.
halv åtta körde jag iaf mujjan först till willys, sen posten och sen jubbed. sen körde jag faktiskt och träna. klockan var då halv nio. riktigt gutt var det. men fan va jag har träningsvärk och mjölksyra och sträckningar och allt va man kan ha! men jag gillar det. hann inte med hela tr.progr. så blev bara en timme och tjugo min typ. för sen skulle jag till tandläkaren. men hör å häpna, de gick fantamaj brauu. för helt plötsligt hade dom ändrat sig så de behövdes inte göra vid nåt ännu. SKÖNT. gud måste ha hört mig när jag bad igår om att jag inte ville ha mer skit. inte just nu i alla fall. gick till arbfm för att fixa ett ganska betydelselöst intyg egentlign, och sen gick jag in och handla. körde hem och åt bulle med ROSTBIFF, ROSTAD LÖÖÖG & JOHNNYS SINNAPP! gustav har lärt mig ;) GUTT e de i alla fall.
& GRATTIS TILL LILLA BAJSTOLLEN ELIN SOM KOM MED I LUCIATÅGED. WOHO. LIA DUKTIG SOM SIN MÄSTERSYSTER. TUR MAN HAR LÄRT UPP DOM SMÅ ORDENTLIGT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0