& once again, he's gone.

helgen summeras med ett ord: skitrolig.
amon amarth med tobbe i fredes va riktigt bra.
frukosten med gustav ute i fyledalen va riktigt mysig.
spelkvällen & middan med tobbe & eriga va riktigt rolig. kom även fram en del nyheter om gustavs busiga tonårsliv, vilket var bra mycket intressant. men kan inte annat än erkänna att han faktiskt är den roligaste och mest underhållande människa jag känner. än om han e en riktig buse fortfarande.
kvällen & gillet fortsatte ute hos christian m vilket var riktigt galet. det kändes lite som att det spåra ur i slutet då både hansson & henke försvunnet spårlöst, de va förbannade flickvänner och alla va mongofylla. men fan va roligt de va. natten fortsatte mot ystad med Vanen fyll med folk. anna, vicky, jonte, niklas, martin, jag & gurra fick oss ett litet nattamål, förutom jonte. han fick upp sin gamla istället..
men.. kanonhelg! & nu dröjer det innan man dricker ner sig nästa gång: för på lördag är det högskoleprovet. wouh. igen.
& jag saknar gustav. igen. helgen gick faktiskt jävligt mycket för snabbt! dessutom vill jag spendera mer tid med honom nu när han e sjuk. men, så blir detta den längsta perioden vi kommer va ifrån varandra. 8 jävla enormt sjukt långa jobbiga sega ensamma tomma dagar.

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0