ibland undrar man vart livet är på väg - shitty day

gick upp åtta (!) körde elin till stationen. SVINKALLT. hem och åt en låååång frukost med en stor kopp kaffe. det förtjäna jag, speciellt mitt första kaffe sen ja pierca tungan. körde in till rehab kvart över tio för att träna & träffa anders, min sjukgymnast. tog dubbelt så lång tid att köra in eftersom folk inte kan köra bil och hålla hastigheterna. gick ändå jävligt bra på träningen. har fyllt hela träningskortet nu så han har fått börja skriva på andra sidan eftersom jag har så många maskiner och övningar att sysselsätta mig med. men det går fortfarande lättsamt bra för mig och det är obeskrivligt skönt. ska nog sticka in och träna imorgon också. jag får akta mig så jag inte blir narkoman. fjärde dagen irad imorgon. körde ner och handla hårfärg till mig & mujjan. vidare till arbetsförmedlingen för att jag måste fixa ett intyg att jag verkligen skrev in mig som arbetslös dagen efter att mitt anställningskontrakt på skånemejerier tog slut. detta för att idioterna på f-kassan påstår att jag inte e inskriven förrän en vecka senare, och eftersom det inte tyder på att jag intresserar mig för att arbeta så kommer jag följaktligen inte få ut någon ersättning. men, där var stängt. bah. ner till kommunen, skulle fixa ett möte med en ekonomisk rådgivare för att kunna söka bidrag för att kunna få ut några pengar därifrån. men det gick inte. det kunde man inte göra eftersom jag fortfarande bor hemma så är mina föräldrar försöjningsskyldiga åt mig fram tills jag fyller 21. bah. sug. jag är måttligt knäckt för att jag inte får ut en spänn! och månaderna börjat ticka på & jag håller på att klättra på väggarna. dom tjatar från jobbet att jag måste komma ut och jobba för att dom är dåligt med folk och jag behövs för jag e den enda som kan köra maskinerna också. men jag är sjukskriven och min sjukgymnast avråder mig att absolut inte jobba. det är för stor halkrisk och knäet kommer absolut inte palla det. så jag får väl påstå att inget riktigt går som jag vill att det ska gå. och jag trodde också att mustaschbiljetterna va slut när jag skulle boka dom imorse. men nu har jag precis kollat upp de lite närmre, och det visar sig att konserten e framflyttad till den 29 januari istället, men där är ändå inga biljetter till försäljning för tillfället. och det gör mig lite svitt faktiskt. och halv fem ska jag till tandläkaren. då kommer nästa helvete. vilket säkerligen kommer innebära att jag ska få krona på de ställen där tandflisor blev avsparkade då jag blev nersparkad för två år sen. bah. sug. jag skulle inte vilja påstå att jag är glad för mycket för tillfället. men på fredag e de KB igen med tobbe. jag ska dricka ner mig totalt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0