ibland undrar man om man önskat livet lite annorlunda

HEJ, JAG HATAR ARBETSFÖRMEDLINGEN OCH FÖRSÄKRINGSKASSAN. KOMMER FÖRMODLIGEN INTE FÅ EN ENDA SPÄNN FÖR ATT JAG HAR STÅTT UT MED KNÄHELVETET I ETT OCH ETT HALVT ÅR. DET SUGER RÖV OCH DET GÅR INTE ATT FÖRKLARA ATT MAN KAN MÅ SJUKT DÖLLED ÖVER NÅT SÅNTHÄR. jag e utstött av min familj och jag tror att gustav e den enda som kan rädda mig. ärligt. så ligger det till såhär:

hade jag inte varit opererad i mitt knä och varit tvungen att gå till rehab varenda vecka så hade jag sökt jobb i växjö och flyttat in hos gustav. jag känner mig hemma här & är ganska övertygad om att jag gör mer nytta här hos mitt hjärta än vad jag gör hemma där jag knappt har kontakt med halva familjen.

filip och terese va här en runda precis. vi åt billig reavienettaglass och åd guttis. fint. nu ska jag krypa ner bredvid gustav i soffan och kolla på film.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0