heroin diaries - sixx

min svinjubbiga karr väckte mig imorse, (aaaaaaaaaaaah jubbig!) MEN, jag fick trots allt frulle på sängen. så jag gillar han ändå. sen va vi på sajtseeeing i växjö och en liden låång runda i stan för att slösa liite mer pengar. sen stack han o träna med fillemannen och jag diska och gjorde fijnt. sen gjorde han läckermiddag till oss. dutti man. imorgon har vi en månad, wooh. känns ändå som vi har lyckats skrapa ihopa måååååånga fler än så. men dom kommer, va så säker.
& jag blir helknäpp när jag glor på miami ink, (la ink också för den delen). fan asså va jag vill tatuera mig! de e ju helstört. men jag gillar den jag har. och jag gillar min bröstpiercing & jag gillar min tungpiercing. men jag vill ha meeeeeeeeeeeeeeeeer. mycket mer.



HEROIN DIARIES
måste verkligen tillägga att jag läser en av de mest fängslande böckerna jag läst i hela mitt liv. första dan jag köpte den läste jag nästan tvåhundra sidor med detsamma. nikki sixx, sångaren i de helt sjukt helballa rockbandet mötley crue har samlat ihop sina gamla dagboksanteckningar från tiden som heljunkie & rockstjärna. fyfan vad bra! dessutom är bokens 'utseende' inuti nåt helt utöver det vanliga. den följs av ömsom svarta ömsom vita sidor tillsammans med äckligt fräcka bilder, foto och ovanligt snygga bara 'rita-dit-och-fyll-ut-områdes-bilder'. en typisk 'emma-look' med svart och vitt med blodröda droppande detaljer. det är fan asså vad jag tipsar att läsa denna bok, den e för jävla bra och har man väl börjat läsa den så släpper du den aldrig! det är fan fascinerande över hur en knarkares och hårdrockstjärnas liv kan fängsla en på det sätt som denna gör. jag säger bara: nikki sixx är fan en stjärna utöver det vanliga.


så, nu e jag trött på detta. heja desperate hemmefruer snartt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0