ändå första nyktra helgen på.. jag vet faktiskt inte! (Y)

nu ska ni få veta en grymt bra sak! gustav överraskade mig och kom faktiskt hem i fredes när han skulle kommit hem ikväll. hur glad blev inte jag?! skitglad. dessutom hade han med sig en paket. wouh, de e så gutt. faktiskt, helt ärligt nu så e de utan tvekan den bästa presenten jag fått under hela mitt liv. för jag tycker faktiskt de e bäst när presenter e personliga.
jag fick en bok på 24 sidor med bara foton på oss två och där han själv fått bestämma texterna till fotona. till och med på ryggen på boken stod där G+E = LOVE. gullet. boken va blå med världens finaste bild på oss som framsida, och inuti boken va de svart bakgrund med mönster på, och så bara en massa betydelsefulla fina bilder på oss. men även våra första husdjur fick va med på en bild :) jag blev faktiskt tårögd, de ska jag erkänna.
högskoleprovet va sjugesvårt. jag förstår fortfarande inte varför jag skulle på de en andra gång. korkat. eller ja, de e ju värt de om jag får bättre poäng denna gången, men de e jag rackarns tveksam till.
igår va vi på nya IKEA. svårt ändå att beskriva känslan att gå där med gustav. mysigt i alla fall. sen ska jag berätta en hemlis. efter IKEA var vi och kolla på en lägenhet som förhoppningsvis kommer va färdigrenoverad och klar till gustav tar examen. mer berättar jag ändå inte. för jag ska erkänna att jag e sjukt hied.
gustav körde upp igårkväll igen, går i skolan sista dagen idag innan han har långlov så han kommer hem ikväll igen :)
& imorgon bär de av till tyskland & då ska jag handla på mig!

Kommentarer
Postat av: Vickan

AMEN KVINNA!!!!!!! LÄGENHET? :D

2009-11-03 @ 10:21:46
Postat av: Angelica

Så gulligt av honom :)



Hur länge har ni varit tsm nu? :) Kul o se er tsm på julmarkanden i helgen :)



Kram :)

2009-11-18 @ 12:53:58
URL: http://larssonangelicaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, han e för kär :) runt två och en halv månad. tack, detsamma! :) Kram

2009-11-22 @ 19:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0