village.

min tjockis va ute å sprang innan. jag älskar min tjockis. jag ska nog göra en egen väggklocka till mujjan i julklapp. & så har jag nog letat upp nåt snyggt typsnitt till tatueringen. får väl boka en tid inom det snaraste. vi var i stan igår och gick och mös. planen var ju egentligen att handla lite julklappar men de blev inget av det. men fan va jag gillar växjös gågata! massaaaaaa hem-och inredningsbutiker som jag bara kan gå i från det att dom öppnar till att dom stänger. mycket mys. på lördag ska jag till emma på födelsedagsgille. jag saknar henne. men jag tror att jag kommer vara helt ensam om att åka från gillet för att åka till tingvalla. men det är ju faktiskt LS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0