upgrade.

jag tycks aldrig bli frisk. men jag åt precis en köttbulle, de ska nog göra susen. min polis har precis varit ute och lekt med en leksakspikkadolla, manligt. (?) jag vill köpa nya kläder. min garderob behöver uppdateras men jag har så rackarns svårt för att hitta kläder i min smak. ibland tycker jag att det borde öppnas en butik endast med min klädsmak för jag måste ju ändå erkänna att jag gillar den bäst. när jag flyttar till ystad så ska jag faktiskt ha akvariet hos mig. gustav tycker de e bättre för att dom e känsliga när dom bor här i växjö. han kan inte ta hand om dom försöker han egentligen säga. igårkväll var vi en runda hos therese & filip. hon hade gjort kladdkaka, wofh. ändå, några av världens trevligaste människor. nu ska jag dricka dagens första kopp kaffe och kolla på fifth gear med mannen.

Kommentarer
Postat av: Neger Hitler

Rosa tröjor ädr det står krama mig finns i k-sta kolla ädr.. ;)

2009-11-19 @ 09:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0