kickstart my heart.

jag steg upp klockan åtta. på morgonen. lämna elin på stationen, sen blev det bantarfrulle & sen träning & handla mitt nya liv på willys. HEAVY. hem & åd, gick en lång runda med simba. han e för trött för att ut och gå. och för gammal. skrutt. har förberett mauden för ikväll så nu ska jag faktiskt lägga mig och läsa vidare i min mötleybok för SVITTE va bra den är. jag älskar sjuka jävla hårdrocksmänniskor som nikki, tommy & vince. mick var ju trots allt lite mer anonym på sitt sätt. men ändå sjuk i huvet. hade varit obetalbart att få pröva på att leva som dom gjorde under tiden de slog igenom. bara krascha allt och bete sig som ett äkta svin utan att det händer ett skit. ibland hade det väl varit för göttttttt?!

sjukaste ändå: när dom turnerade med ozzy - ozzy snorta myror från marken, pissa & slickade sen upp det. efteråt utmanade han nikki att göra samma sak. nikki ville inte vara värre och ställde sig och pissa, precis när han skulle lägga sig på marken hann ozzy före och slicka upp det istället.

mycket sjuka människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0