juuuuuuuuuuuuuummpa. man som älskar mus.

fyllt ös, m.e.d.v.e.t.s.l.ö.s.
inte riktigt, men kunde vatt. rackarns sköj röj det var igår. det var helgott att träffa frida & emma igen, världens sötaste människor faktiskt.
mysig frukost på snuggles med mannen igår.
mysig fredagskväll med kaffe, tobbemannen, eriga, gustav & gutt snack.
blev en runda till dennis innan idag. sen blev det hansson & pizza m. tjocka familjen. eller ja, martin & anna & josse & jesper & bianca iallafall.
gustav körde för en timme sen - jag böla ändå. tycker faktiskt det är obegränsat orättvist att det bara är jag och gustav som måste vara ifrån varandra alltid. när alla andra par kan träffas när dom vill, alltid. livet är faktiskt overkligt hårt. & jag gillar det inte. för det finns ingen människa som får mig så lycklig som gustav. jag mår alltid obegränsat bra i hans närvaro och han får mig alltid att skratta oavsett om jag är på bra eller dåligt humör. jag kan aldrig vara ledsen när jag spenderar tid med honom. utan tvekan mannen i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Louise

GAAH kvinna! du är verkligen inte ensam .. pojkvännen är i lumpen, kan bara träffas på helgerna, DET suger! :P

2009-11-22 @ 22:29:20
Postat av: Anonym

Fan louise, tycker faktiskt lite synd om dig med men jag måste ju ändå erkänna att jag gillar det lite skarpt ändå för det betyder ju att världen trots allt inte är så orättvis ;)

2009-11-23 @ 18:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0