inside. insane. incredible.

gokväll. fan va helgen gick snabbt som in i bomben! wäfh, jag gillar det inte. i lördes var vi på önska och jag handla upp mina presentkort för 1500. blev 13 lasse åbergglas för att fylla på samlingen. fast jag gillar den ändå inte så mycket, men eftersom man inte kan byta in hela samlingen så får jag fylla på istället. så nu har jag 13 vin, 12 grogg, 6 champagne, 6 öl & 6 snaps. rätt så lagom ändå.
sen blev det en runda kaffe hos svärmor och sen gick vi och hälsa på josse.
snabbt him och sen blev det middag hos morfar. lukas, joel & emelie var också där, joel har lämnat mig för evigt för gustav. han e helt bottenkär i gustav och släpper han inte ens när han ska gå på dass. e de konstigt man tycker synd om sig själv ;p nej, men jag tycker faktiskt det är bottenkärt att joel som annars e så blyg vågar ta sån kontakt med gustav. :) jag och gustav gick också en runda med lukas & joel också för att handla guttis. mycket mysigt. och emelie blir större och större men fan va kär hon e i sina guldlockar! och hon måste älska mig, så som hon pussa mig, eller så var det för att göra moster avundsjuk :) och på lördag ska vi passa dom, och då blir det bowling och lussebak. jag längtar.
elin va dutti på julskyltningen igår, hoppas hon blir lucia.
dessutom första dagen på jobb igår sen sjukskrivningstiden gick ut i onsdags. gick faktiskt bättre än väntat så det känns overkligt bra. jag känner mig taggad inför jobb imorgon också. :)
bottenledsen var jag när gustav körde ifrån mig igår igen. det blir bara värre och värre för var gång han kör. jag vill ju inte släppa iväg honom när han är det enda som gör mig glad och får mig att hålla mig ovanför må-dåligt-strecket. nu ska jag återgå till middan, ugnsbakadkyckling och hemmagjord klyftpotatis med kokt sparris och cocktailtomater.

Kommentarer
Postat av: Din man

Älskar dig mitt hallonbär! Alla dessa saker jag läser om hur lycklig jag gör dig får mig att inse hur du gör mig lycklig..... utan dig....... ja det kan jag inte föreställa mig... inte ens i den värsta mardröm... puss puss

2009-12-03 @ 23:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0