äntligen! jag älskar oss - både mujjan & gustav

jag gilla halloweenfesten hos kvinnan.
& jag älskar gustav över allt annat.
& så tror jag att jag vill tatuera in "my heart beats for mum" på ryggen.
... och förresten, det viktigaste av allt som jag inte berättat för någon. man får bara reda på saker av att läsa min blogg: Jag flyttar till Ystad den 1 februari. som jag väntat. och som jag längtar. jag tycker att jag och älsklingsmujjan är värda detta. för jag älskar henne mest av allt och alla och vill att hon ska må och ha det bäst!



Kommentarer
Postat av: louie

FAN VAD SJUKT ATT DU BLIR YSTADBO NÄR INTE JAG ÄR DET!!!



emma du älskar ystad!! erkänn!!!!

2009-11-18 @ 17:56:25
Postat av: Anonym

HÖHÖ jag erkänner! flyttar dit nu när jag vet att de e säker mark med dig utomlands!

2009-11-22 @ 19:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0