snoppkorv - bara en vecka kvaaar

jag känner mig sur. nog för att jag är trött. ska nog lägga mig under mitt goda mysdregelfistäcke & slå ett litet ögonlock på tv:n.
måste även nämna att valborg blev rackarns lyckat! & inte för att göra nån avundsjuk, men jag fick ju trots allt henriks svett i ansiktet när han krama mig ;) & elin är en rackarns bra människa! behöver ett lided snack med henne för att få henne att förstå att hon är värd bättre! (Y)
jag är en busy woman. köpenhamn imorgon är inget jag ser fram emot om jag ska va helt ärlig.
men lördag däremot, är något jag ser fram emot så fruktansvärt mycket så jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det. folk som är religiösa, dom har ju såna heliga dagar som är extra betydelsefulla. Cruisingen är en sån dag för mig. godisgodis ♥

   
valborg hos elin

cruisingen -08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0