it kills me

jag fick precis för mig att jag har skrivit ett till inlägg tidigare, men som inte har kommit med! men jag kan ha fel. jag vill se finalen ikväll men vi har inte kanaleeeen, jag börjar grejda! tågbiljetterna e också fixade idag till göteborg & metaltown, de tror jag nog att jag gillar.
& rackarns va rolig 'the proposal' va igår! fan asså, jag grät så rolig lyna 90åriga farmor var, auw. sån vill jag ha i familjen. jag tycker i alla fall att dom som inte har sett den borde se den. för de e nog en av de roligaste filmerna jag har sett på jävligt länge faktiskt. och då ska de tilläggas att jag oftast helst inte tittar på den här typen av genre. men attans det säger jag, att den va bra och jag vill se den igen. :]
jag ber till gudarna som inte finns att jag ska hitta en studentklänning på fredag, annars ligger jag JÄVLIGT pyrt på de! :P
en liden pic på erres säxiga tattooooo,

 


Kommentarer
Postat av: ERRE

Jaa tack för i tisdags, filme var svinet brau! och min tatt e så jävla lyn och snögg nu asso:) haha . Vi ses imorgon och då jävlar ska vi hitta en studentklänning annars sååå...! PUSSS

2009-05-28 @ 19:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0