alla vill ha

idag ringde de från ortopeden i lund. dom undra om jag kunde bli opererad den artonde augusti. men de kan jag ju inte, för då jobbar jag. och så jobbar jag hela augusti ut. har du nåt i september? vi får inte det schemat förrän i augusti. JAHA, men va bra. då kan jag ju fan skita i å bli opererad över huvudtaget!!! nä, men ibland så blir man litta deprimerad & lissen. idag ska jag å mujjan äta nypotatis och lax, fan va gott de ska bli så jag kan sluta tröstäta för jag bara går upp allting som jag gått ner. idag har jag slått in erres present också, maahha hon kommer aldrig kunna lista ut va de e, och då menar jag aldrig ;)

 hej meningslös bild men jag är rastlös, jag töll inte skolarbeten, och louis lilla qiuz på facebook ska man inte ta på blodigt allvar, den människan asså, skam för ungdomen. .. .

Kommentarer
Postat av: ERRE

haha ja quizen är banne mig förjävligt;) haha men joooo jag hoppas att jag kan lisa ut det vavavvava

2009-05-19 @ 14:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0