traktorhjulen, dom går runt, runt, runt, runt, runt, runt.................

ja, man kan väl inte påstå att de senaste dagarna i mitt liv har varit händelselösa. först ett litet break-up i söndes, och sen lyckades jag fan dra på mig ett nackspärr också, haha mitt liv suger balle. rätt kasst med n.spärr för man blir litta rastlös, men man kan ändå inte göra så mycket för då gör de ont. måste snart gå och lägga mig igen, de gör ont om man sitter upp för länge... precis som att inte de skulle va nog så e de uf-mässan på torsdag. & möte på onsdag på ip förresten. jag undrar om jag hinner bli frisk. plus att jag skulle träffat sjukgymnasten också idag men den tiden fick jag ju avboka för träna kan man inte göra. och på fredag har jag körlektion igen, hoppas den e väck till den då! sen är det högskoleprovet på lördag, haha de kommer fan gå dölled om nåt asså. men sen ska vi alla bli retarderade himma på österlengaddan, så då e nog alla problem ur världen! haha ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Fede fest på lördag:) Och då ska det bana;)Hoppas att nacken är bättre

2009-03-26 @ 15:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0