spittar raised fist på absolut den högsta jäva volym man kan tänka sig, för då mår man som absolut bäst!

jaha, och idag gick det ändå lite sämre än jag hade kunnat ana. måste säga att det har varit en sjuhelvetes jävla innehållsrik dag. jag va grym på körlektionen (än en gång) , så nu blir de ännu en mindre körlektion. de e jag som  fickparkerarrrn. så nästa gång e de steg 9! wouh, ditta går fantamaj ungan. så lite f-teori låter gutt. nej, skoja. de gör de ju inte såklart. så ikväll tror jag nog att de ska gå ner en eller två groggar med erica. så vi kan fortsätta snacka om våra viktiga små liv, fast mest mitt, för jag har flest problem, haha. nu tror jag nog inte att jag vill dela med mig mer. jag hade velat, men nej. de går inte mina småå harar, eller hanar eller va man nu vill kalla sig för ett litet djuuur.


sen e de ju inte liiiiiiiiiiiide gutt väder hellerva! stranden imorgon ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

men va fin bild du hitttade på migg, dom vill jag med haaaaa hörredudu! och fredag var bra fast man har problem! ;D PUSSIS nackspärrareN

2009-03-23 @ 20:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0