satan va vi ska bli läskade i holland!

i fredas boka vi in riskettan, halkan, uppskrivning och uppkörning. och helt ärligt. det skrämmer skiten ur mig. för idag körde jag min sjätte lektion. visst, jag är bra. men undrar om jag hinner bli tillräckligt bra för att hinna klara av det?

i alla fall. imorgon bär det av till holland. ska bli gutt. och kommer nog bli blött. men det är ju många som ska invigas. : ] alltså har vi anledning att supa lite till. börjar en runda inom till elin imorgon innan bussen kör kvart i tolv på kvällen. sen blir det fantamaj håll igång hela natten.

& jag har fått tid till magnetröntgen den femtonde maj. skraj kommer jag va. för man ska köras in i en jävla tunna och ligga där huuur länge som helst! hallå - klaustrofobi liksom

& idag kom metaltown upp på tapeten igen. fan va jag är sugeeen



här är jag fan snyggast i hela världen

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag var på Mr igår och du slipper åka in med Huvudet och det var rätt så skönt för annars hade jag fan dött..Man lyssna lite på skön musik sen somna jag:)HOLLAND IKVÄLL:)

2009-04-01 @ 09:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0