retarderad helg

fredan va retarderad för alla udom mig hos schuman. första gången jag spela wii. gick ju bra första rundan men sen hände de nog nåt med fjärren för då gick de inte lika bra längre! blev malmö i lördes kväll med hanna en liden förförfestrunda först, och sen till baren för att ta en liden jävel och sen bar de av till ida! tog ett år innan ida bestämde sig för att hänga på till tingvalla, men tur va väl de! för fyfan va trevled de va. men de hände en massa underliga grejer som jag undrar över. men roled va de & mycket trevligt folk träffa man! & retarderad var man. jag bölar fortfarande över att jag inte har tillgång till någon kamera. ganska sorgligt kan jag tycka för jag gillar bilder. på retarderade människor. och såna var där gott om i lördes :)

måste bara ägna några speciella ord till linda som även hon råka ut för en jävla knäskada i lördes, och den va inte döllig kan jag säga. jag blev liide knäckt när jag kom hem, för jag kan ju nästan få lov att säga att jag förstår hur jävla ont det gör och hur sepp man blir i huvet när allt tar stryk även utanför fotbollen. det tar mycket mer på en än vad man kanske tror om man själv inte har varit med om det. men jag förstår hur du känner och jag tänker på dig hela tiden. knark tror jag nog du får gott om också. men man klarar av det mesta när man e så stark som pinglan!

& just det. jag har märkt att folk blir chockade över hur länge jag kommer bli borta från fotbollen, så jag tror nog att jag måste berätta det lite. jag gissar på om cirka två år kommer jag att vara tillbaka.


                                                                               just one heartbeat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0