breakdown.

hej och hå , kämpa på. jag mår skitdåligt. och det är inte pga av sprit eller något sådant. jag vet inte riktigt vad det är.
igår blev sisådär, först kul - sen tråkigt - sen irriterat - sen lackat - sen kul igen - och natten spenderades hos emma i ystad. frukosten imorse va liiide gutti, men jag e så satans trött så jag är död. där va ju nån idiot som ringde halv sex imorse när man precis somnat. gutt liksom. jag vill ha mys. högskoleprovet var kul. men det gick fan inte bra alltså. tiden gick snabbt men hjärnan tog stryk och det märktes ju på kvällen. verkade inte som att nån sprit ville bita sig fast i mig, så jag kände mig rätt så nykter under hela kvällen. men det positiva var ju att maten var riktigt god och efterrätten också. och mina söta små fördrinkar med sockerkant var också fina.



börjar känna mig stressad inför träningslägret för jag har absolut ingen aning om vad jag ska packa med mig, och dessutom har jag fortfarande inte varit och växlat pengar för jag vet inte ens hur mycket jag ska ha med mig. jag undrar om jag ens kan träna ju, nej det kan jag inte. då behöver jag väl inte slösa plats i väskan på att ta med mig massa träningskläder?  jag vet inte. jag undrar. får nog bli en runda inom på rehab imorgon och ta ett lidet snack med stina och höra vad hon säger. men om hon säger att jag kan springa så låtsas jag som att jag aldrig pratat med henne och tar därför inga träningskläder med mig ändå!
jag behöver ett pepppppptalk






















Kommentarer
Postat av: montán

tack så hemskt mkt för kvällen igår snääccKAN, MATEN OCH ALLT VAR URLÄCKERT!!! :) oj jag tryckte visst på caps lock. men orkar inte skrva om.. haha. OCH du din myglare, vadå inga träningskläder om du kan springa??!! hahahha.. puss

2009-03-29 @ 19:03:01
Postat av: Martin

Förlåt att jag ringde så tidigt sötnos<3

2009-03-30 @ 10:42:04
Postat av: ERRE

DUUUUUUU tack för i lördags det var bra tralalalalala! kolla min blogg för där har jag minsann skrivit till dig min lilla hönaaa! PUSS på dig och du måste komma till skolan imorgon så vi kan säga hejdå innan du åkeer!

2009-03-31 @ 20:17:10
URL: http://ericaohlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

glömde tillägga att du är sketans snyggsexigochsingel på den bildeeeeen med;D PUSS OCH KRAM

2009-03-31 @ 20:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0