that's my only holy moment ,

allvar nu förfan. var i helvete e alla mina bilder på datan!? det e en jävla bra fråga, och inte fan kan jag svara på den. fuck! tingvalla va röjj i måndes! gyttet. jag har riktig sjuk ångest över skolan. jag har inte börjat på mitt arbete i idrott och jag har inte skrivit mitt svenskatal som jag ska hålla nästa vecka. sen ska vi ha prov, men bara de att jag vet inte vilket datum. mm, men bra emma. seriöst fan, va händer med mitt liv. jag behöver skärpa mig!



pepp pepp. jag vill se mustasch den 23e på kb. punkt, jag längtar nåt allvarligt seriöst mycket till nästa tattoo!

Kommentarer
Postat av: Martin

Jag älskar dig så himla mycket<3

2009-01-07 @ 17:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0