nytt år innebär nya möjligheter & lite fotboll hoppas jag!

God fortsättning. nyår kortfattat: total jävla kaos. folk som man kan tycka ska va gamla nog att ha vett i skallen och dricka med måtta decka, massa par som bråka konstant och böla som satan. lite våldsamma handlingar, några som inte kom att se raketerna eller drack champagne. folk som satt och snacka med sig själva och otrogenheter. asså det hände allt. de va bara jag o martin som va skärpta, och vi fick leka kärleksdoktorer mer än en gång. duttiga.

MEN, nytt år. hoppas jag får börja spela fussball snart. hoppas, hoppas. imorgon blir de kamratcupen med ida, och sen åker jag o mannen till erre o tobbe i ystad för lite soc.umgänge. SEN på natten blir de livat i emmas lägenheeeeet, nej (bus av mig), vi ska bara sova där och sen ska martin o jag kramas på söndag. gå o köpa frukost o gå ut o äta och sånt allmänt godis.

inventeringen på boan idag va riktigt jävla ROLIG. jag & noini fick räkna en massa massa kontorsmaterial, plastfickor o stickers, haha kul för noini speciellt. & sen hamna jag o ida på kemavd. och då fick vi såklart alla jävla korgar , och DOM ska vi inte börja snacka om.


Kommentarer
Postat av: Emma

hahaha, du emma kiss my ass att du inte gjort nat raligt i min lgh! :P jag ska syna den noga nar jag ar tillbaka ;) ar allt bra hemma? Puss pa dig <3

2009-01-19 @ 23:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0