maybe i'm wrong about the size of my head

jag känner mig skyldig att skriva, men vad skulle det vara ? kanske att jag & martin ska se mustasch på fredag. kanske att på fredag är det exakt en månad kvar tills jag ska tatuera mig igen. kanske att jag aldrig blir färdig med mitt tal eller arbete. kanske att det inte gick bra för tif i köpinge, våra båda lag gick till b-slutspel. kanske för att swimsan inte va där. kanske att jag skulle kunna äta 1 kg godis just nu. kanske att jag måste erkänna att jag bröt min diet igår genom att dricka ett glas coca. kanske att jag har varit sjuk denna helgen. kanske att jag måste börja träna på rehab igen innan mitt knä går sönder på riktigt igen.

kanske att jag ska sluta va så jävla dryg!


Kommentarer
Postat av: Anonym

det gick inte bra för att vi kan inte göra mål och har alla vår egen syn på hur fotboll ska spelas ;)

2009-01-13 @ 19:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0