livin' like a human nature

i torsdags slog jag förhållanderekord, jag och martin hade fan sex månader! kryss i taauged :) pusspåhan. e himma ikväll, men åker in till ystad imorgon igen. där jag för övrigt har svårt att uppdatera mig med tanke på att jag inte har någon tillgång till en dator i emmas lilla söta lägenhet. men den passar mig bäst och jag trivs skidabraa! =]

jag ska träffa min sjukgymnast stina på tisdaaag, waaah spännande. hoppas jag får börja passa åtminstone! utomhusträningen börjar ju på lördag så jag börjar fan tagga redan. höhö

dessutom kommer denna terminen bli rejält slapp, & de e ju absolut inget negativt med det! hoppas jag får börja jobba snart också, jag behöver pengar så det är helt fattigt otroligt.


söt liten råtta hjärta


Kommentarer
Postat av: Linda

Det är ju attans vad tiden går fort:D Grattis för fan!!

2009-01-19 @ 12:16:11
Postat av: Emma

Auw grattis :)

2009-01-19 @ 23:54:44
Postat av: ERRE

NAUW ni e så söda, och på lördag gällor det. då passar du som fan med bollen ;D

2009-01-21 @ 22:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0