jaha, då ska det bana ikväll, igen.

ja, jag måste erkänna att det bana igår även fast jag skulle ta det lugnt. fyfan - träningen blev hård imorse. två timmar kvar, sen dras det till hamnahullan simrishamn, på infl.fest hos elin. sen blir det joddla. men ska ärligt erkänna att jag inte är så jävla sugen. har lite ångest över vad man ska dricka ikväll. igår blev det ju bara karradricka, beer och cmc. men det var najs, och jag och erre hade skoj med alex, tina, sofie & company. erre gilla cmc:n, gött mos! och nu ska vi bara bestämma en dag för en riktig jävla brakrockfest! ;]

ska bara tillägga att jag fortfarande e lika betuttad i brolle som jag alltid varit. jag menar, kan det finnas nån normal människa här på jorden som inte skulle vilja gifta sig med honom!? hans tattisar e bara sexigast i hela världen, speciellt den på halsen. det e fan bara att kolla på han så dör man.

martin var duktig på baren igår förresten. ♥






































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0