jag tror att min tatuering är världens finaste nu ,

ja, men jag genomled också riktigt mycket smärta. men det var det absolut värt till mina sista sekunder.
idag mår jag bättre, igår svimma jag. läkaren dilla nåt om en teori om panikångest. jag undrar jag.
andra körlektionen idag, jag är proffs. höhö.

snöbaning på lördag i esperöd, efterlängtat gutt! lite spritad och sen lite pulkarace på det, det hade vi nog gillat!
imorgon är det Boltbio med mujjan, elin, lukas & joel. auw, kram på det.
martins middag i fredes när vi fira alla hjärtans dag var allra godast och mysigast. chokladdoppade jordgubbar, cider, rött vin, chilimarinerade räkor på fuccachabröd, rådjurssadel med hemmagjord potatisgratäng & champinjonsås, och så hemmagjord chokladmousse till efterrätt. tur kocken fann mig.

i love jake. han e snällast. jag fick själv bestämma pris på min tatt. auw, han e bäst, snabbast, roligast, billigast och, eh, bäst. (:

Kommentarer
Postat av: Martin

Jag trodde att jag var bäst:)

2009-02-20 @ 13:08:48
Postat av: Linda

Var kommer jag?:)

2009-02-20 @ 13:15:37
Postat av: ERRE

SNYGGASTE tatten eveeeeeeeeer ;D

2009-02-20 @ 14:31:02
Postat av: Anonym

till martin: nej, men med en endaste fin liten hårsmån. (;

linda: exakt VAD yrar du om, vadå kommer? bra att du kommer ;) men jag undrar om de va min förtjänst..

erre: TACK, det tycker fantamaj jag med :D

2009-02-23 @ 13:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0