jag läste nyss igenom mina blogginlägg och det är ju faktiskt så att..

jag uppdaterar inte vidare det som jag tidigare skrivit om, tex att
- jag klara mvgarbetet och fick därför mvg i idrott! så jävla gutt så de finns inte.
- jag har fått börja passa nu och har varit på varje träning sen utomhusträningen började! måste kanske inte eftersom det är pinsamt för dom som inte fattar hur viktigt det är för mig men berättar de ändå, men när jag hade gjort mina tester och fick reda på att jag fick börja passa, efter sju månaders väntan på rehab liksom, då brast det för mig när jag berätta de för mujjan. tårarna bara spruda och jag grät som en liten bebis. HIHI
- jag var aldrig på tingvalla i lördes, haha jag va så trett så jag åkte hem när de andra åkte dit! de va faktiskt gutt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nä det är för dåligt, vi vill ju höra uppföljarna med:D

2009-02-05 @ 13:22:34
Postat av: ERRE

det börjar likna mig ibland dåva:)

2009-02-11 @ 10:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0