jag blev spikad i foten igår, så nu går jag som en jävla kärring

japp, de e sant. hos hansson trampa jag på en spik som gick rätt in i fyddan och sen blev den där, och jag fatta ju inte de så jag lyfte på foten och fick fantamaj hela trälisten me mig, haha. kul nu efteråt men man fick ju bli litta spritad dåva så jag hoppas att jag inte får blodförgiftning nu för då e de litta värre!
men så träna jag igår, så idag har jag faktiskt litta ont. men jag har varit på rehab också och skött mitt knä. ska träffa stinis på måndag och förhoppningsvis ändra hela mitt program till ett lite roligare! och sen efter de blir de tatt nummer två :) ska bli riktigt gött för fyfan va jag har längtat efter detta! jag kommer fan bli så satans grann.
& imorgon e de SPORTLOV. så på lovet ska jag fixa om mitt rum så att jag kan trivas i det. har precis fått box också så jag har en massa porrkanaler, och en massa andra såklart. haha, säkert en hundra stycken. ska iaf tapetsera och kasta ut bokhyllan och massa roliga saker, åka til ikea och köpa sexiga hyllor. och jag håller på att måla färdigt mina mallar inne i garderoben på mina stjärnor och döskallar. SCHNYGGE









nästan såhär, nästan fast genom foten (fast inte ut på andra sidan)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Emma, du får sluta dricka. dina fylleäventyr börjar bli många nu ;) Blir de hårdrock på lördag eller ? ;) haha.

2009-02-12 @ 20:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0