fetmadagen

just därför jag inte äter sånt trams. inte när man går på viktväktarna. ajabaja.
jag blir lack på det mesta. men inte när vissa är snälla mot mig. låter enkelt va? inte för alla. det ligger naturligt för vissa personer att födas snälla och inte vara snål med komplimanger mot dom människor man visar respekt och håller av. jag önskar en massa.

pappa har sett tatueringen. men där blev inte ett jävla liv som jag trodde. han tyckte att det såg mycket bättre ut nu än när jag bara hade skallen. jag håller fullständigt med. jag ska sluta snacka om min tatuering. börjar bli tjatigt.

har prov imorgon, men är inte ett dugg motiverad att plugga om man ändå bara har bengan som lärare, det ska ni veta. och dom som har haft honom förstår mig, inga tvivel på det.

jag har fortfarande skallebank sen jag svimma. och jag har fortfarande inte fått min kallelse från lund. allt suger skit. inte mycket här i livet som man är motiverad till. bara att sova och kolla på tv just för tillfället.

det är svårt att få mig på bra humör. men sen finns det dom som klarar det. men sen finns det dom som bara inte bryr sig över huvudtaget. men det går i etapper. denna känslan kommer rätt ofta. ganska jobbigt. jag vill att det ska bli helg så att jag kan få sova och vara ensam på mitt rum. det kan ibland vara världens skönaste känsla. att få vara själv.

detta kan nock vara ett av de mest deprimerande inlägget jag nånsin har gjort. men fan asså, man blir såhär när man har bengan!

jag lägger in lite snygga bilder istället.

   

lördes va riktigt spritat förresten & alltid har man roled med spättorna ! ;) hoppas jag tar mig tid att fixa bilderna snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0