every rose has it's thorn ,

världens genom tiderna bästa rocklåt, sant så sant!

jag suger , jag vet. har hört de från ett eller två håll nu att jag e kass på att hålla detta skit levande. men de e ju inte lika kul längre, att sitta vid datan. de e ju trots allt sommar. och då ska man va ute, har min mamma sagt till mig.

fan va gillet va bra i lördes, jag hade kräftskiva och litta 19årsgille. och ikke fan e de en baggis att ha gille för minst 20 pers och bjuda mat och efterrätt på grisarna heller! allt blir så mycket mer städat då för ens egen del, men desto värre för några andra ;) inga namn nämnda men gabor låg och kröp runder på alla fyra i trädgården för att gömma sig för att han skämdes för att han precis kalvat, haha de va roleeed och vi hade självklart kamerorna framme i ett hugg! lekarna va nog nåt av de roligaste, alltid trevligt att bli fyra igen!

kvällsvecka denna vecka fram till torsdag. sen bär de av till gbg på fredag! helgen ska bli mys!

& jag e rackarns sjukt trött på en människa som håller på att fördärva mitt liv!

& jag älskar vicky och viktor! ni e bäst, och överlever ALLT! jag vet att ni båda klarar detta galant!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0