and then i close my eyes.

tobbe e snäll. jag fick låna tre cdsar av han idag. (((((:
jag kickar ass med teorin.
har blivit overkligt kåt på in flames. hela hela hela tiden.
imorgon är det seriepremiär mot hammenhög. jag ska kolla. 
feldtan ska ha gilleefter matchen. (Y)
ikväll undrar jag vad som händer.
jag har bestämt igen för att bara hålla mig till att dricka sprit max en dag i veckan.
jag undrar självklart om jag kommer att klara det.
jag har gått ner sammanlagt 7,8 kg.
jag blir glad.
jag tror att bengan är psykiskt störd på riktigt. för står man och är arg på en kaffemaskin och dessutom snackar med den. då börjar man nog bli litta mentalt retarderad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0