seriöst liv jag ligger inne med

det var längesen, hej! jag e så jävla snygg, fast jag vet en som e lite ännu mer snygg, min man. puss

vi har vunnit serien, har jag nämnt kanske? röjj varje helg, men de e fint. i lördes va de sjukt kul röj hos montan. och på lördag blir det sjukt röj 20-årsfest. imorgon funderar jag på att hålla mig vit. för en gångs skull kan det vara skönt. tyskland förra helgen va sjukt najs de med. lite lång dag bara.... ehhemmmh ;)









give me all your hate if you want. i have my love

Kommentarer
Postat av: montán

och som vi röjjjjer hjaaardad! SINNES!!! nu är det torsdag och vi förbereder oss för denna helgens röj. ringde dig precis, magar du eller???

2008-10-23 @ 19:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0