pussyyy ii hhh

jag tänkte faktiskt bli seriös med detta. lycka till ja.
igår va jag snäll och städa hela martins lägenhet, den va smussig och den blev skitsnygg.
lite plugg idag, men inte mycket. blev inget rehab heller för jag ligger inne me sån sadans träningsvärk sen i måndes. och märk då att jag inte haft träningsvärk på över 4 månader så de känns rätt bra. ONT.

jag börjar få pms. haha, jag eidor och e sur, eidor och e sur, e lite glad men sen irriterad igen . man borde ändå utrota allt som har med mens att göra. sant.

ikväll e de bonde söker fru och grey's anatomy. grey's e min favvis.





























visst ser jag nervös ut, kvällen hos emma persson innan jag pierca boppen! som jag däremot har haft lite ont i för att jag satte i ett asgrannt hängsmycke som fastna i allt så jag var tvungen att ta av den, men de gick inte så bra, men smärtan börjar gå över nu.

jag vill tatuera mig meeeeeeeeeeeeeeeeer mermermermermermermermermer, men jag har inte råd

Kommentarer
Postat av: Anonym

när städar du min lägenhet den är osse smussig..

2008-11-01 @ 08:50:25
Postat av: SVAR

beror på vem de e som söker efter hjälpen ;)

2008-11-01 @ 12:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0