stress & hjärnan

fortsätter här för ännu en anledning att inte behöva keep going med psykologiarbetet. emmas fest var den roligaste av alla 20årsfester, och då måste det nämnas att jag inte drack en enda droppe alkohol. jävligt stolt faktiskt, då detta var en av mina enda vita helger på hoooow long som helst.

& fyfan va jag hatar skolan.

jag vill ha moneeeeeeeeeeeey till tattoo och till att slippa arbeta för då slipper man det tappra försöket att försöka komma på va man vill bli för något - PUNKT

"Förolämpningar är argument som används av folk som har fel."

                                                                                                            

Jean-Jacques Rousseau



världens sötaste emma på gammal bild i min gamla lägenhet. en av de mest oförglömliga kvällarna :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Du är för kär hjärtat, det tackar jag för <3

2008-11-25 @ 22:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0