Smärta som bankar

JA, och så är detta helt overkligt. jag kom precis hem, från att ha varit på bo ohlsson med älskade mujjan i lite mer än två och en halv timme! amen e de möjligt, varför utsätter man sig själv för en sån sak!? ah, jag har så ont i mina fyddoor och mujjan va så kissi sååå.

mmmmmhi, nougatchoklad e gott. och fläskfilé med (mauden ikväll).. kärlekstema i idol ikväll, sött. men jag ska inte träffa min man , för han tycker idol e tråkigt. ♥ och dessutom har jag bestämt mig för att ännu ha en nykter helg, och jag tror jag börjar bli bra på de! (; så därför blir de nog lungan imorgon också! men jag kan ju alltid plugga till provet på måndag som bengan fick för sig att vi skulle ha. ^o) INTE.

jag handla ett coolt bilspel till lukas förresten, och en tradig bok till joel. synd om den lille pågen, men jag får väl köba nåt mer när jag känner mig manad.

jag boooooorde lägga in en massa nya bilder från mina telefoner. men nej, inte förrän jag känner mig manad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0