jävla helvetes bildanalys

jag lägger ner heeeeeela skiten nu. det var det absolut tradigaste jag nånsin har gjort i svenska, därav resultatet också. men jag orkar inte. det tradigaste som finns är att hoppa på en så här tradig svenskläxa när man under hela veckan suttit och arbetat och skrivit ett 10sidorsarbete om depression, men det var, och är i alla fall jävligt intressant faktiskt! till skillnad från detta skitet. och jag e trett, så nu lägger jag ner det och går och tittar på tv istället och väntar på att min man ska komma. han har blivit snygg i håret av emma, och de blev ju jag också som blev färgad i förrgår!

+ att jag är så glad över min redovisning idag på psykologin så jag vet inte var jag ska ta vägen, jag har aldrig pratat så lugnt och bra på en enda redovisning i hela mitt liv. de e så gutt så gutt så jag kommer sova myyyyyyyycket gott inatt, tack till mig själv för att jag gav mig fan på att jag skulle klara det!

& fast jag brände kalorier när jag sprang på det räliga läskiga löpbandet imorse, så har dom kommit tillbaka - fast typ 8370 ggr så många fler. jag och mamma åt köööbepizza till maud idag. gutt va de, men mätt blev man som en liden grisafan.

oj, känner att de börjar bana ivaj liitta nu. så nu sätter jag punkt för kvällen och min lyckligaste dag på minst fem månader! (förutom dagen jag bestämde mig för att tacka ja till martin förstås!)


en lille gammel bild fra når vi så kizzzzzzzzzzsssssss i somres KYdspussie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0