Jag kissar i byxorna

JAHA, och så försvann allt jag hade skrivit. TACK. men i alla fall................
IDAG HAR JAG FÅTT MIN NYA LOVERPHONEEEE. och den e så jävla snygg, tusen ggr snyggare än på bild. skall däremot tilläggas att det lär nog ta en liten tid innan jag begriper mig på skiten, där e liksom både touch och tangenter och blandat. MEN SNYGG E DEN. lyser som värsta framtidstelefonen. höhö.
snart kommer martin och hämtar mig, då ska jag handla färdigt till gunnar. det nalkas 80årskalas imorgon vetni. och efter det bär det av till sjöbo och Bombi Bitt Cupen :)
och senare ikväll ska vi även hämta olle, emil och elias som kommer från stockholm!


Hej och tack, det var allt för idauu. nu ska jag gå och pussas med min telefon.

Kommentarer
Postat av: tobbe

MEN IMMMMMmAH HAHAHA ARGHHHGRRR TITIHTNTTLSASPA D

2008-11-10 @ 21:54:33
URL: http://tobiashulthen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0