"Jag känner boom boom boom, hela jag vibrerar"

lide taggad jag blir av perikles nye lååååt ;) så jävla braaaaaaau!
och jag svävar fortfarande på moln efter gårdagen, det var det mest sjuka romantiska jag upplevt i hela mitt liv! aldrig att jag ens kunde tänka mig att det var som på film, fast 200 ggr bättre! Tack Martin för att du är det bästa i mitt liv. Det är du som gör mig lycklig!
Och dom som ska till mig innan idag bör komma så fort som möjligt, ju trevligare blir kvällen. jag har ju massa kex och ost och morötter och gurka och vindruvor och 2 olika sorters chibbe och 3 olika sorters dibbe! gutt ska de va´!

FRED UT MOT VÄRLDEN  & EN LIDEN LIDEN PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0