skärpning

nu ska jag skärpa mig med min blogg. för egentligen tycker jag att de e roligt att skriva, jag skiter mest i vilket vilka som läser den, det är ändå inte så många så det spelar ingen roll. :P
men en dag ska jag lägga in alla underbara sommarbilder från cruisingen i lördags. dagen blev dessutom riktigt riktigt lyckad! jag kunde aldrig ha önskat mig en mer perfekt dag, vädret var liksom riktigt så sommarvarmt och man hade fina kläder och skor och kände sig liksom snygg nivet. allt va gutt. speciellt bilen såklart. och monty blev riktigt kär. ni borde också prova innan ni uttalar er nåt dåligt om att åka jänkebil. för det är det mest underbara man kan uppleva. puss på alla som var med i lördags

förresten så var vi ju på hannas och andreas fest förra helgen, men dom bilderna har ju inte heller kommit nånstans. men erre tog en bra på mig och tobbiz_hulthis.....


image33

nu ska jag snart på danskaa & jag har handlat lite nya sommarkläder idag, wiee och sen ska jag jobba!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja fan skriv nu.. OCH LADDA UPP BILDER FFS

2008-05-13 @ 17:09:26
URL: http://Funnygirl.blogg.se
Postat av: Tobbe

HAHAHA Fyfan! Fortsätt skrivv!

2008-05-13 @ 19:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0