out of breath.

oooohja, igår va de 22! haha, detta börjar ju arta sig. ja, så har man misslyckats med ännu en sak, tiffasidan har blivit uppdaterad, men de e inget som uppmanas att gå in och kolla, men ändå, inget slår montáns bild från veberöd i fredags. asså jag har nog aldrig skådat nåt så fult i hela mitt liv... så rätt lugnt ändå.  nää snutte tutte, skitsnygg e du (; 

och så har det varit matteprov idag, haha. henke sa att jag blev godkänd men jag tvivlar på det för det verkar inte som jag fick samma svar som nån annan :P men det återstår att se. så nu har jag bara några få saker kvar att göra:
tingsrätt & bouppteckning i RK
High School So Far i Eng
Powerpoint i Info/layout
Slutversionen av mitt danskarbete

nej men man kanske måste hoppa över träningen imorgon? danska klockan treeeeee, hoppas vi ska figaaaaa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Passa dig för att håna min bild.. man kan inte alltid visa den vackra sidan ;)

2008-06-01 @ 18:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0