nära skjuter ingen hare

asså man hinner ju inte göra nånting förrän helgen e slut. för jag har minsann inte hunnit plugga till provet imorgon i rättskunskap så de känns som jag sitter i skiten nu. men det gör jag. men jag bryr mig inte för helgen har varit riktigt guttig. vann matchen i fredes mot dom fula käringarna som e tunga som isblock. och sen va de guttis kvällen och jag decka i soffan. igår blev de lite jubb, sen tåget till tomelilla och 18-årsfest. mycket trevligt, blev lite senare än jag hade planerat. men de va upp imorse och åka till ystad och jobba igen. sen gick (!) jag och jenny och jenny till jakten och spela minigolf. synd att sista banan va med för annars hade jag klassat dom andra. nu blev de ju inte riktigt så. men nej, så nu har jag ont i fötterna och jag slog min tånagel innan så de dunkar. och jag har inte fått mat på hela dan. jag ska äta hemmalagad pizza nu som mamma har tagit hem från tomelilla. så ja, jag borde plugga. men vill man när det är söndagkväll och man är trött som ett jävla hue!?
och nu tänkte jag ju lägga upp en bild på mig och snyggemontan sen cruisingen, men nej för denna jävla datan e helt jävla cp och jag blir så jävla arg.

Kommentarer
Postat av: klaraa

hoppas din helg varit super :) gå gärna in på min blogg och svara på vem bär upp den bäst :)

2008-05-18 @ 20:25:08
URL: http://lifeofklara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0