jag borde bli känd.

fan, jag vill också ha en känd blogg, dom som kända e ju för j*kla tråkiga asså. vem bryr sig om mode och dagens outfittifitt? jo, emma och loui, ingen annan. de e liksom två läsare, woho. så därför borde jag bli känd, för min skånska. de e jag i och för sig redan, men bara av dom som känner mig.. men så hade jag blivit sponsrad skitmycke så hade jag sluppit jobba så mycket.

men asså ändå, många som läste min blogg igår, lite många förviddna människor. typ 18 stycken! ha, jag vill också ha 300 000 läsaree. fuskigt.

snart e de stockholmoo -
jag älskar chris daughtry, borde gifta mig med han så mina barn får såna porröster. för e de nåt jag vill kunna i mitt liv, så e de fan att sjunga. de e roligt. idag har jag sjungit Euroband - This is my life. (asså islands bidrag i eurovision, haha) och chris daughtry - over you (puss) HEJ

Kommentarer
Postat av: en av dina två läsare

HAHAH VILL DU HA BARN MED PORR RÖSTER ( mongo )

2008-05-26 @ 19:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0