it's been a while.

rubriken syftar jag inte på mina blogginlägg. haha. men jag ligger topp tre på nån av louis listor, måste va blogglistan? hon tycker min blogg inte riktigt är jag, hon tycker att jag uttrycker min skånska lite milt. ja, nej men jag kan väl hålla med lite, men om denna blogg ska hålla sig läsbar för andra utomstående än skåningar så får jag ju faktiskt behärska mig lite.



diskuterade även mitt och mammas och elins besök i stockholm som kommer att ske om en vecka, vi ska ju se kiss. och problemet är ju liksom inte att vi är rädda för att vi ska missa tåget hem eller nåt sånt, nej för vårt problem är att vi är rädda för att ingen kommer fatta va vi säger däruppe i huvudstaden och så kommer dom idioterna kanske tro att vi e från nåt annat land och då börjar dom säkert snacka engelska med oss... men då kommer ännu ett problem, asså de e ju knappast nån av oss som kan snacka engelska.

staind syftar rubriken till, om det intresserar någon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0