You can't take the pain away

litta goooo dau: sluta efter rättskunskapsprovet halv tolv cirkus. sen va de fedego maud i skolan och jag lassa opp som fan. så ikväll är det träning och därför är jag nu i tummelilla och har varit det sen itt ungefär. tedan blev chockad när han ringde, han trodde jag var i skolan, han hoppades på att vi skulle utse "bästa regissör" till Oscarsgalan, amen hallå! fan va tradet, jag ville ju va jurymedlem i årets komedi eller nåt sånt! regissör liksom , vem bryr sig om dom? helt o.i.n.t.r.e.s.s.a.n.t.a.

och eftersom jag då tog mig till tomelilla innebar det ju att jag åkte buss. det var längesen. men så lyssna jag självklart på mitt ej uppdaterade ipod-innehåll: sevendust för att vara mer exakt. och då kom jag fram till att jag vill se dom innan jag dör, och att jag förmodligen aldrig kommer tröttna på deras musik. jag älskar den. ja det är faktiskt sant. jag får fjärilar i magen när jag lyssnar på dom.

ja, och loui klaga på att jag inte skrivit på länge, men asså när jag väl skriver så är det ju ingen som läser.. och så har de ju varit helg. som för övrigt var jävligt tråkig. hoppas den som kommer bli roligare. men förmodligen inte. men på söndag har vi i alla fall vår första träningsmatch, det ska bli gutt. gutt e de också att jag missar vårt lilla släktkalas därhemma. elin fyller ju år. haha, palla släkten

nu ska jau sluda. hajjjjjjeeeeeeeeä

Kommentarer
Postat av: loui

naaaaaaaaaaaaaaaaau loveu emmizzz söt blogg

2008-03-04 @ 13:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0