This is for you loui

precis som att jag inte har nåt annat att göra än att blogga gnäller loui på mig ständigt alltså hela tiden varje dag (kanske lite överdrivet) men ändå, att blogga. ja då vill alla utom loui själv veta hur hon ser ut. och det var ju bra, för jag har en SKITsnygg bild på hinne när hon kanske inte va så gammal som hon e nu. men näraa i alla fall. men hon e snäll ändå, lite rolig också. men hon e ömkig som fan asså, hon bara tycker synd om sig själv hela tiden. bara för hon inte får följa med till köpenhamn. och så tror hon att hon är bäst, med alla sina coola termosar och danska karameller och gula extradrops, och så självklart har vi HALSDUKEN. hänger med i vått och torrt. all the time asså. 

 image6 

och så kom emmakusinen också med på ett hörn där till högerja, och med henne blire köpenhamn, helsingör och helsingborg med imorgon. WAH

louikisses

Kommentarer
Postat av: ga

imma känns detta bekant: uuuuuuwäää jag vill ha taxi

2008-03-07 @ 16:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0