mitt liv liv är lite speciellt. jag har ett mål.

ídau & igår jubba jau faktisst, brau. jag börjar känna mig jävligt seriös med att köpa bil, blev lite deppe igår när de inte va bilfixarna eller american hot rod på tevä, synd. kollar ju på varje dag. men fick checka läget ute i garaget istället med pappii, det börjar arta sig men den är långt ifrån helt färdig. massa saker som ska pååå. bah, jag vill köra den! <3 men jag ska köpa en cadillac som är snyggare än pappas, den är ju bara en -66a, jag vill ha en 58a eller 59a. fast lite dyr. får nöja mig med leksaksbil så länge. wuuh.

igår fick jag dessutom ett smärre cp-ryck som jag tydligen får när jag blir rastlös. sen luska jag och mamma ut va de va. ja, ingen fest denna helgen för en gångs skull! och eftersom allt är en vanesak var min kropp inte riktigt beredd på att vara utan bränsle så länge. ah, får bli skärpning denna helgen.

jag vill ha...

Kommentarer
Postat av: loui

Hur skånsk är du?

Vilka av dessa ord har du använt?

[ ]Flabb = mun
[ ]Tossi = galen
[ ]Fubbick = idiot
[ ]Himmaluad = hemmagjord
[ ]Himmave = där hemma
[ ]Fälleben = krokben
[ ]Huet = huvudet
[ ]Hont = hur
[ ]Hotta = kasta
[ ]Kass = dåligt
[ ]Mög = skit
[ ]Nellad = sugen på
[ ]Rabbemos = rotmos
[ ]Rullebör = skottkärra
[ ]Sulten = hungrig
[ ]Timmerman = bakis
[ ]Gala = skrika
[ ]Tradigt = tråkigt
[ ]Traderöv = tråkig person
[ ]Hällörad = religiös

TOTALT:

0=ingen skåning
1-5=bor i skåne
6-10=bott länge i skåne
11-20=en redi skåning.

DET KAN BLI JÄVLIGT INTRESSANT OCH SE VAD DU BLIR

2008-03-18 @ 22:16:29
Postat av: JAU

HAHA SJUUUGE!

2008-03-20 @ 23:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0