mannen i mitt liv mest!

Ja så var det då kvällen med Glans. AH jag böla! helt sinnes va rolig han är, jag säger bara: GÅ & SE HAN för helvete! (: han snacka allt om varför torra jävla spettekakor var överskattade till att man bara har möjlighet att se skog och rida på en jävla ponny när man är på skånes djurpark. HAHA, jag dör. "på skylten där det står Mård kan man ju lika bra skriva Skog på" - "ett helt jävla inhägnat område med skog!" eller "bebisbajs är bland det äckligaste som finns. det är liksom gult med små runda, hårda frön i.. ungefär som svensk senap, fast inte lika gott." HAHA. sjuk i huvet den mannen, men man förstår ju att han e från skåne så rolig han e :)
synd att han har flickvän och barn, men vafan. barn kan man ju alltid adoptera bort eller nåt.. haha, näää där va jag nog lite för hård. men ändå, jag vill ha en rolig man! som är lika rolig som jag. ungefär. synd bara att deras barn ska växa upp i stockholm & snacka stockholmska. hemskt ju. men ändå, minnesvärd kväll ja! kärlek till han som fan! <3

Kommentarer
Postat av: HANNA

JOHAN GLANS IN MY HEART

2008-03-22 @ 11:41:53
URL: http://takemetothemidnightshow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0