let the good times roll

jag har fantamaj aldrig suttit så länge med ett prov som jag gjord idau, satt för helskotta i två och en halvtimme och det var verkligen inte för att jag var studig och kunde det och räkna ut allt, nä för shit va svårt det var. men ändå, där satt jag kvar sist bland studen i klassen (sofia, temler, loui, jonte och barre) haha helt jävla misslyckad. men skit i det för nu har vi inte fler prov innan lovet och det är gott som godis. bara bokredovisning på torsdag men det ska väl va lungan!
och imorgon är det då dags för den helt (enligt mitt tycke) den meningslösa oscarsgalan, men i alla fall inga lektioner, det är ju en fördel. om man ska se det positivt, ha, hö, va

och jag håller på att få ett smärre raseriutbrott, jag skulle ju beställa bille till kentan den 22 mars för jag skulle se med imma men nä, för nu e dom fittejävlabillenaståbillena SLUT! hur fan gick de till!?

dessutom behöver jag kolla mitt hjärta tror jag, hemskt men sant. så dör jag innan jag har fått reda på vad felet är så älskar jag er, alla mina fans. BAAH BUHU

ändå, ett tag sen nu Boyd dog, men så jävla SAD, nästan etta på min lista över mina favoritprogram. american hotrods, föralltid i mitt hjärta, wiieeee. hoppas du kom till himlen. TUTTE (L)

image7


Kommentarer
Postat av: Anonym

E du snygg ellor???!

2008-03-13 @ 20:50:25
URL: http://tothemidnightshow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0